Subject: FW: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt. Kooskõlastustaotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 15:12:06 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Taavi Kikkas <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 8, 2024 3:07 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise
projekt. Kooskõlastustaotlus

Tere!

Saadame vastavalt märkustele korrigeeritud töö nr 2023-227 „Päärdu
metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise projekt“.
Ehitusprojekt V01 uuesti kooskõlastamiseks.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad uuelt aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EoPIqOWAEgpOpf0dHehAPX
AB8z8kG46Uuv5tR5POvpzz1Q?e=pQ3XHJ> 2023-227_Päärdu. Ehitusprojekt_V01

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 7, 2024 12:18 PM
To: Taavi Kikkas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise
projekt. Kooskõlastustaotlus

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Seletuskirjas vajab käsitlemist metsaparandusobjektiga külgnevate
riigiteede (4, 20165, 20204, 20178) truupide ja kraavidega seonduv. Palun
välja tuua, kas riigiteede truupidesse (sh näiteks 4 Tallinn-Pärnu-Ikla km
78,292)  suubuvad vooluhulgad suurenevad. Kas truupide parameetrid on
suurenevate vooluhulkade vastuvõtmiseks piisavad. Sama info palun lisada
ka riigiteede äärsete kraavide kohta. Lisatud Seletuskirja ptk 5.3, kus
käsitletakse seda teemat.
2.	20165 km 28,60 Sirtsu tee  ja 20165 km 28,39 Piirimetsa tee
rekonstrueeritavate ristmike juurde peaks joonisel 1 lisama teksti „vt
Mahasõitude projekt“ (analoogselt 20178 km 2,10 uue Kanarbiku teega).
Lisatud joonisele 1.
3.	Täpsustamist vajab, milliselt avalikult kasutatavalt teelt toimub
juurdepääs Kiilaspere teele.  Märgime, et Transpordiameti hinnangul 20204
km 0,29 Kiilaspere tee mahasõidu (mida ei rekonstrueerita) seisukord ei
võimalda ehitustehnikaga manööverdamist ilma riigitee muldkeha
kahjustamata. Kui riigitee 20204 Konuvere-Kilgi poolt juurdepääsu ette
nähtud ei ole, siis palun lisada vastav kinnitus seletuskirja.
Seletuskirja peatükk 7.1.1 alguses on lisatud selgitus juurdepääsu kohta
riigiteelt.
4.	Selgitamist vajab, kuidas toimub juurdepääs laoplatsidele (näiteks
Velise metskond 1750404:002:0860). Võiks lisada selgituse, et juurdepääs
ei toimu otse üle riigitee serva.   Laoplatside rajamine on projektist
eemaldatud.
5.	Seletuskirja võiks sobivasse kohta lisada taustainfo, et
perspektiivis riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla liikluskorraldus muutub (sh
osa teeotsi suletakse, rajatakse uued kogujateed jms) vastavalt Rapla
maakonnaplaneeringut täpsustavale teemaplaneeringule „Põhimaantee nr 4
(E67) Tallinn – Pärnu – Ikla (Via Baltica) trassi asukoha täpsustamine km
44,0 – 92,0“ Lisatud Seletuskirjas ptk 5.3, kus käsitletakse seda teemat.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Taavi Kikkas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 6, 2024 5:02 PM
To: info transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Päärdu metsaparandusobjekti rekonstrueerimise ja ehitamise
projekt. Kooskõlastustaotlus

Tere!

Saadame kooskõlastamiseks töö nr 2023-227 „Päärdu metsaparandusobjekti
rekonstrueerimise ja ehitamise projekt“. Ehitusprojekt V01.

Ehitusprojekti materjalid on alla laaditavad aadressilt:
<https://kobras.sharepoint.com/:f:/s/Projekteerijad/EpWcM_d8iTlMrxBhYolbFm
8BynDPGMeG7_fXRjw4WX1dgQ?e=VZKIDX> 2023-227_Päärdu. Ehitusprojekt_V01

Lugupidamisega

Taavi Kikkas

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: 7300 310 / 5616 6065

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.